Koncepter
https://foster2forever.com/2024/08/qfyencum.html KONCEPTER
Vores koncepter søger at opfylde tidssvarende behov i én samlet pakke.
Learnage gør op med fortidens principper og viser en helt ny måde at tænke bibliotek på. En tankegang, som værdsætter den viden et bibliotek rummer og som tilgodesér brugerens behov for at tilegne sig denne viden. Learnage er det moderne læringscenter.
Se brochuren her.
https://www.psicologialaboral.net/2024/08/07/dtum9le Ikke alle efterskoler er ens, men vi oplever altid et stort engagement fra både forstandere, pedeller og elever. Et engagement, som medfører et stort fokus på de værdier og holdninger skolen ønsker at give udtryk for, og ikke mindst hvorledes den ønsker at udvikle eleverne.
Se brochuren her.
D.I.K, Det Inkluderende Klasseværelse, arbejder sig væk fra den traditionelle tavleundervisning og åbner for en mere målrettet og differentieret tilgang. Det er således muligt, at tilgodese hver enkelt elevs behov og læringsstil. Konceptet er udviklet i samarbejde med cand.pæd.psyk. og aut. psykolog Jan Soelberg.
Se brochuren her
https://www.clawscustomboxes.com/04y1sfcq1r Læs mere om Jan Soelberg her
https://blog.extraface.com/2024/08/07/5y0pqhin1da Se indslaget fra TV2 Bornholm her
Sandoz Xanax Online Følg med på Facebook her her
https://mandikaye.com/blog/vf2n1vsebb Et ny måde at tænke værelser på ser lyset.
https://eloquentgushing.com/ikv6qylofa1 Vores nye koncept, Living, bygger på mange års erfaring og indblik i de krav, som stilles til funktionelle og fleksible værelser. Senge-, opbevarings- og arbejdsplads har altid været de primære parametre for et komplet værelse, men stadig flere parametre kommer til og udfordrer den traditionelle tankegang. Living tager udfordringen op!
Se brochuren her
Find produkterne i vores produktsamling
https://sugandhmalhotra.com/2024/08/07/x50uskayw3 Artikel fra Ikast Avis’ nyhedssite
https://foster2forever.com/2024/08/5x61i85ue.html Artikel fra Wood Supply DK
https://nedediciones.com/uncategorized/07xjc9e Artikel fra Midtjyllands Avis